Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Opdatering af software E60
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: Opdatering af software E60

Sv: Opdatering af software E60 4 år, 10 måneder siden #3379

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Før at man kan se hvilken software du har i bilen skal den på en tester. Det er ikke blot (en) software da det er alle de styremoduler der er i bilen der har forskellige software versioner. Inden man opdatere bilens moduler kommer testeren og skriver hvilken version af software modulet har og hvilken version den vil opdatere til.

Det er en meget udbredt misforståelse at folk mener at har de en ældre BMW så er den blevet opdateret når bilen har været til service. Sådan en opdatering kan tage fra 3 til 8 timer alt efter hvornår den sidst er blevet opdateret, eller hvor mange moduler i bilen systemet vil opdatere.

Det samme gør sig gældende for bilens klimaanlæg, grunden til at jeg nævner dette her, er at det også er en ting som mange BMW ejere tror man gør ved et service besøg på et originalt BMW værksted. Softwareopdatering og klimaservice skal man bestille tid til separat. eller i forbindelse med et service.

En BMW har nogle generelle styrmoduler og har man meget udstyr i sin BMW så er der mange moduler system skal have opdateret. Men uanset hvad er det altid en god ide at få opdateret softwaren i bilen. for grunden til at man opdatere eller BMW ændrer softwaren er at man enten fejlretter eller optimere på de enkelte moduler.

Så der er ikke en funktion hvor du kan se alle styremodulers software versioner i bilen.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 4 år, 10 måneder siden af kenn.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kap, irvi23

Sv: Opdatering af software E60 4 år, 10 måneder siden #3383

• irvi23
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn

mange tak for info. det lyder som en god ide at jeg kigger forbi.

skal man evt. bestille tid før man kommer hos dig eller kan jeg bare komme og så kan vi aftale nermere?

Sv: Opdatering af software E60 4 år, 10 måneder siden #3385

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Du er velkommen til at kikke forbi, Har altid tid til en god snak om BMW. og ikke mindst udstyr.

Sv: Opdatering af software E60 3 år, 6 måneder siden #5068

• Andersen007
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hvad koster en opdatering ca ? det drejer sig om en 535D fra 07. som vi kan tage udgangspunkt i ikke er blevet opdateret sinde fra ny. Da jeg ikke ved om den er

Sv: Opdatering af software E60 3 år, 6 måneder siden #5077

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Først velkommen til. Som du sikkert har opdaget er der ikke nævnt nogen priser herinde. Det skyldes at det ville være et endog voldsomt arbejde at holde dem ajour.

Men hvor i landet hører du til. ?

Sv: Opdatering af software E60 3 år, 6 måneder siden #5078

• Andersen007
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Høre til i kbh
Tid til at oprette siden: 0.19 sekunder