Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Fabriksmonteret udstyr Fra BMW.
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: Fabriksmonteret udstyr Fra BMW.

Sv: Fabriksmonteret udstyr Fra BMW. 3 år, 11 måneder siden #4791

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Jacob

At der ligesom ikke har været nogen respons kan måske skyldes at svaret jo ligger i spørgsmålet

P7RTA Paket Dynamic + Comfort

Siger det jo meget tydeligt at bilen er udstyret med Dynamic drive ( aktiv undervogn , kurvelys etc. ) samt Comfort pakken ( lyspakke , keylees go , etc. )

Vil du vide mere om disse ting , ja så finder du let på nette en Brochure fra BMW der omhandler dette for netop din model , dette kræver dog som minimum at du selv "lige" bruger et par minutter på at søge det

Mvh.
BenAnd

Sv: Fabriksmonteret udstyr Fra BMW. 3 år, 11 måneder siden #4792

• hln
  • IKKE ONLINE
  • Junior Boarder
Som BenAnd skriver dækker pakkerne over en samling udstyr der er solgt som en samlet pakke. Når du trækker en liste af udstyr på bilen vil du se både pakken og udstyret fra pakken i listen.

Jeg fandt et 1'er katalog online med vedhæftede info om pakken. Ved ikke om den præcis passer på din bil.

/Henrik
Vedhæftninger:
Sidste redigering: 3 år, 11 måneder siden af hln.

Sv: Fabriksmonteret udstyr Fra BMW. 3 år, 11 måneder siden #4793

• jacobniell
BenAnd skrev:
Hej Jacob

At der ligesom ikke har været nogen respons kan måske skyldes at svaret jo ligger i spørgsmålet

P7RTA Paket Dynamic + Comfort

Siger det jo meget tydeligt at bilen er udstyret med Dynamic drive ( aktiv undervogn , kurvelys etc. ) samt Comfort pakken ( lyspakke , keylees go , etc. )

Vil du vide mere om disse ting , ja så finder du let på nette en Brochure fra BMW der omhandler dette for netop din model , dette kræver dog som minimum at du selv "lige" bruger et par minutter på at søge det

Mvh.
BenAnd

Hej BenAnd
Tak for info!
... men det giver ikke rigtig mening for selv om der står min har P7RTA så har jeg ikke hørt om en aktiv undervogn på en 1 serie, kurvelys har den heller ikke, keyless har den heller ikke...
Det var egentlig derfor jeg var lidt undrende over hvad der kunne ligge i den "pakke" for mig bekendt har min bil kun lyspakke det kan jeg jo se på bilen... hvad der ligger i dynamic ved jeg ikke for kan ikke komme på noget som bilen skulle have af den slags
Tid til at oprette siden: 0.15 sekunder