Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Eftermontering af udstyr
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Eftermontering af udstyr

Eftermontering af udstyr 3 år, 9 måneder siden #4626

• Cigi
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hej Kenn, har lige et spørgsmål, jeg er nemlig på udkig efter drømmebilen E61(DA). Årgang fra 09. Nu har jeg læst rigtig mange artikler her inde, med hvad du og andre e61 ejer har eftermonteret på deres biler. Det jeg gerne vil vide er om der er en begrænsning på hvor meget der kan eftermonteres af originalt udstyr på en e61. Eller om der er nogle ting som ikke kan eftermonteres? Jeg tænker helt ned til det mindste detalje. Da jeg ikke vil ende med at, mangle ting i bilen efter jeg har købt bilen. Da jeg ikke har købt bilen endnu, har jeg ikke så mange oplysninger desværre.

Hilsen

kommende ejer af BMW

Sv: Eftermontering af udstyr 3 år, 9 måneder siden #4628

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

En ting du ligeså godt kan sigte efter er at du ikke finder en BMW der har alt tænkeligt monteret fra BMW fabrikken af. Der er ikke lavet ret mange modeller der ikke mangler et eller andet. Jeg har min 3ede BMW nu og da jeg købte den, var der også flere ting den manglede. Men en god prisindikator er at spørge hos en BMW forhandler hvad det forskellige udstyr koster eftermonteret.

Nu skriver du at du er på udkig efter en BMW E61 og der er vel i grunden ikke det man kan eftermontere på denne model, men det er selvfølgelig et spørgsmål om man vil ofre de penge som det koster at få eftermonteret det udstyr som bilen mangler.

Så kik dig rundt i forummet her og se hvad du synes der er smart og begynd så at lave dig en liste med det udstyr som er vigtigt for dig. Når du så har lavet listen vil du opdage at det stort set er umuligt at finde en som har alt det udstyr du har på listen.

Jeg ville dog personligt gå efter at bilen havde aktiv styring og xenon og automatgear og klima high og stort navigation.. osv jeg ville sørge for at bilen mekanisk har det som er vigtigt for mig. så måtte det manglende udstyr eventuelt eftermonteres.

God jagt.
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV

Sv: Eftermontering af udstyr 3 år, 9 måneder siden #4633

• Cigi
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Det bliver nok dyret med alt, det har jeg ikke lige råd til hehe Men der er bare nogle ting som den skal have, som du også nævner, blandt andet automatgear, stort navigation med Idrive og xenon lygter. Helt klaret komfortsæder også. Der skal der bare være i sådan en dejlig bil. Jeg må lige finde en bil og sende dig de sidste 7 cifre i stel nummeret, og høre din vurdering til bilen. Stort respekt til det arbejde du udføre på værkstedet. Har ikk en bmw i øjebliket, men følger med på forummet dagen lang
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.12 sekunder