Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Eftermontering af aux stik
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.
  • Side:
  • 1

EMNE: Eftermontering af aux stik

Eftermontering af aux stik 3 år, 9 måneder siden #4803

• Bisgård
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Hejsa
I min ny indkøbte E61 er der ikke noget aux stik til afspilning af musik fra ipod/iphone.
Kan dette nemt eftermonteres, og hvad kræver det af kabel, eller gør man noget helt andet.
Jeg kan godt leve med at skulle sætte et kabel i, ellers ligger ipod'en altid i bilen.
Det kunne selvfølgelig være dejligt hvis den kan styres fra radioen, men er slet ikke et krav.
Er ikke lige så meget inde i det med alle forkortelser osv, på udstyret, så umdskyld på forhånd hvis jeg skal ha det skåret ud i pap men den er med proff navi, og cd veksler ved jeg.

Til sidst vil jeg bare sige at hvor er sådan en E61 530D dog bare en fantastisk bil. Fik den i onsdags(5-11-14) i bytte på en E87 116i, så det er jo lidt noget andet

Mvh Brian

Sv: Eftermontering af aux stik 3 år, 9 måneder siden #4804

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Brian

Aux-in med ledning/stik for tilslutning af extern audio kilde via mini- Jack stik kan laves.

Det kræver ledningsnet herfor samt en kodning af din radiodel , så ikke noget man umiddelbart selv kan montere uden kendskab omkring lednings tilslutningen samt adgang til kodnings udstyr og erfaringer med kodning.

Hvor i landet er du lokaliseret ?

Mvh.
BenAnd

Sv: Eftermontering af aux stik 3 år, 9 måneder siden #4806

• Bisgård
  • IKKE ONLINE
  • Fresh Boarder
Tak for svar
Jeg kommer fra Thisted i det mørke Nordvest jylland, så jeg må nok forbi Meiniche som plejer at lave service på den gamle bmw.
Mvh Brian
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.13 sekunder