Fejl
  • Kunena COM_KUNENA_INTERNAL_ERROR_CONFIG
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Apple TV i en E60 , er det muligt ? Ja :)
(1 viser) (1) Gæst
Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

EMNE: Apple TV i en E60 , er det muligt ? Ja :)

Sv: Apple TV i en E60 , er det muligt ? Ja :) 3 år siden #5264

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Thomas

Ja det er ikke sådan at komme "op" i årene

Appel TV'et er koblet til bilens skærm og lydanlæg via faste forbindelser ( igennem nogen spec. Interfaces ) , ligesom man har det i stuen med et HDMI kabel mellem Appel TV'et og fjernsynet , det er kommunikation mellem telefonen og Appel TV'et der foregår enten via Bluetooth ( begrænset brugerflade ) eller via telefonens internetdeling ( opretter et "hotspot" ) så man ligesom med et WFi net har fuld brugerflade som man kender det inde fra stuen af

Man kan som nævnt også vælge at montere en mobil router til at oprette dette WiFi net så det er fuldt funktionelt når bilen er tændt/startet , det er dog en dyrere løsning da man jo så skal have et selvstændigt abonnent ( Sim kort ) til denne.

Håber det nu er klart for dig.

Mvh
BenAnd

Sv: Apple TV i en E60 , er det muligt ? Ja :) 3 år siden #5265

• t33j4y
  • IKKE ONLINE
  • Expert Boarder
Appel TV'et er koblet til bilens skærm og lydanlæg via faste forbindelser ( igennem nogen spec. Interfaces )

Ahh! Der faldt ti-øren - så det er ikke bare noget man "lige" gør

Tak for udredning og forståelse for at alderen trykker

Sv: Apple TV i en E60 , er det muligt ? Ja :) 3 år siden #5268

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Nej , der er lidt arbejde og økonomi forbundet med sådan en løsning , men vil mene det er tid og penge værd for den/dem der søger den ultimative streaming løsning.

Jo det med "alderen" trykker , det kender jeg kun alt for godt fra mig selv

Mvh
BenAnd

Sv: Apple TV i en E60 , er det muligt ? Ja :) 3 år siden #5280

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej

Har lige "leget" lidt med konens telefon og sørme om den ikke også virker med denne Appel TV opsætning i min E60'er.

Selv om det ikke skulle kunne lade sig gøre iflg Appel ( Kun med produkter solgt efter 2012 ) , så kan en iPhone 4S også virke med denne opsætning

Så det virker altså både med iPhone 4S , 5 , 5S og den nye 6'er

Mvh
BenAnd
Sidste redigering: 3 år siden af BenAnd.

Sv: Apple TV i en E60 , er det muligt ? Ja :) 2 år, 6 måneder siden #5493

• kenn
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej.

Nu har lige haft en udfordring med at få lavet AUX stik i en BMW E65 altså 7er serie. Bilen er fra 5 måned 2003 og så er det bare ikke noget man bare lige gør. Bilens radio system er ganske enkelt ikke forberedt til denne option. Derimod er det standard på en model for 3 måned. 2006. Bilen har haft stik og er kodet til dette AUX men det kan ikke lade sig gøre. Ville det være muligt at montere denne løsning på bilen.?

Alternativt skulle man montere et IPod modul i bilen og så finde lyd udgangen på denne boks. Desværre er det ikke muligt at bruge en IPod på løsningen da ejeren har android telefon og ikke vil skifte. Men kunden er frisk på at koble en Ipad på systemet.

Vi drøftede denne smarte løsning så er det mon en mulighed. ?
En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW i3 Rex samt BMW i3 BEV
Sidste redigering: 2 år, 6 måneder siden af kenn.

Sv: Apple TV i en E60 , er det muligt ? Ja :) 2 år, 6 måneder siden #5498

• BenAnd
  • IKKE ONLINE
  • Administrator
Hej Kenn

Jeg kikker lige lidt på det.

Vil dog mene at den AUX burde være mulig.

Undskyld det sene svar , først lige set dit indlæg

Mvh
BenAnd
Tid til at oprette siden: 0.19 sekunder