Snap-in adapter - iPhone

Mere
6 år 3 måneder siden - 6 år 3 måneder siden #1 af Chbri
Snap-in adapter - iPhone blev oprettet af Chbri
Hej.

Jeg er den heldige ny-erhverver af en E90 335D fra 2007, og jeg er virkelig glad for den. Det er min første BMW, og jeg er helt sikkert ikke skuffet. Jeg har og får formentlig en masse spørgsmål, som jeg håber I kan være behjælpelige med.

Der sidder en snap-in adapter i midterkonsollen. Den passer til en iPhone 3 og 4, men jeg har fået mig en iPhone 6. Som det første er jeg i tvivl om, hvorvidt jeg overhovedet vil bruge en snap-in adapter, hvis man 'kun' kan bruge den til opladning og køre antennen over bilen. Er det korrekt, jeg har læst, at man kan få en anden model, hvor man ligeledes kan køre musik over sin telefon til anlægget?

Har I erfaringer med sådan en snap-in adapter og benytter i den?

Jeg kan desuden tilføje, at jeg har iPod connection i handskerummet, så jeg kan bruge den til at overføre musik, såfremt jeg ikke kan benytte snap-in adapteren til noget umiddelbart.

Mvh
Christian
Sidste redigering: 6 år 3 måneder siden ved Chbri.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
6 år 2 måneder siden #2 af nielsbo
Besvaret af nielsbo på emne Sv: Snap-in adapter - iPhone
Hej

Jeg har og bruger ikke sådan en snap-in adapter, selvom min bil er forberedt for det.
Min iphone 5 har jeg blot i tasken/lommen, og så klarer bluetooth forbindelse og det fungerer glimrende til mit brug.

Hvis det er din første BMW, så er der nogle nyttige websites du skal lære ;)
Find dit stelnummer - du skal kun bruge de sidste 7 cifre, det såkaldte VIN nummer.

www.bmwarchive.org/
Der bruger du dit VIN nummer, og så kan du få bilens "fødselsattest" med hvilket udstyr den er født med.
Måske dukker der noget op du ikke vidste.

bmwfans.info
Brug VIN Decode funktionen i højre hjørne, og så kan du finde alle de reservedele der passer til netop din bil - incl snap-in adaptere.

Mere
6 år 2 måneder siden #3 af Chbri
Besvaret af Chbri på emne Sv: Snap-in adapter - iPhone
Hej Niels

Tak for dit svar.

Jeg har en iPhone 6, og kan se, at der endnu ikke er kommet en løsning mht. snap-in adapter til sådan en fin en. Jeg kunne se formålet med den, hvis man igennem den, havde mulighed for at spille musik via den og høre det på anlægget i bilen - for os med den gamle CCC løsning, hvor - som jeg læser det - der ikke er mulighed for en Combox løsning.

Tak for links, det er helt sikkert nogen jeg vil nærstudere grundigt.

Mere
6 år 2 måneder siden #4 af Chbri
Besvaret af Chbri på emne Sv: Snap-in adapter - iPhone
Er der nogen, det tilfældigvis har et kvalificeret bud på, hvornår en evt. snap-in adapter til iPhone 6 skulle komme på gaden?

Det skal være den, hvor man ligeledes kan overføre musik, hvis det overhovedet bliver muligt ved hjælp af denne adapter.

Mere
4 år 5 måneder siden #5 af henrikstaxa46
Man kan godt få musikken over andlægget via det Jack stik som er i midterarmlæns boksen der hvor snapadaptoren også sidder det virker fint i min.
Jeg ville også gerne have en adapter til iphon 6.
Mvh. Henrik

Tid til at oprette siden: 0.276 sekunder

Nyhedsbrev

BMW Softwareopdatering