Nye sæder?

Mere
5 år 6 måneder siden #1 af t33j4y
Nye sæder? blev oprettet af t33j4y
Jeg er efterhånden ved at være lidt træt af det indtræk min bil er født med (stof, anthracit) så jagten er gået ind på nogen gode brugte lædersæder og paneler - alternativt dellæder.

Har kigget en del på eBay og har også lagt følere ud ved en større forhandler (DK) af BMW dele samt ved en tysk ditto. Men jeg synes der er lidt langt mellem snapsene, så at sige.

Kravene er ellers ikke totalt urealistiske, synes jeg - E91 sportssæder for, med varme og elektrisk lændestøtte - bagsæde standard. Og så selvfølgelig dørpaneler.

Hvor går andre hen og kigger efter den slags? PM mig meget gerne med forslag til steder at kigge, da forhandler links og anbefalinger direkte i tråde er imod forumreglerne.

Mvh.

Thomas
Følgende bruger(e) sagde tak: kenn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 6 måneder siden #2 af jakobv84
Besvaret af jakobv84 på emne Sv: Nye sæder?
Tjekket ophugger databaserne i DK eller Tyskland...?

Mere
5 år 6 måneder siden - 5 år 6 måneder siden #3 af t33j4y
Besvaret af t33j4y på emne Sv: Nye sæder?
Hejsa - tak for svar :-)

Jeg har checket huggere i DK, men havde faktisk ikke overvejet hugger i Tyskland. Så det vil jeg begynde at gøre!

Mvh.

Thomas

Opdatering: Ikke så meget held i sprøjten endnu med de tyske huggere - men det lader til at sæder i Tyskland ofte sælges uden sideairbags monteret?. Hvad gør man så - flytter de gamle? Må indrømme at jeg ikke lige er så tændt på at skulle pille med bilens sikkerhedsudstyr, men måske er det ikke så indviklet?
Sidste redigering: 5 år 6 måneder siden ved t33j4y.

Mere
5 år 6 måneder siden #4 af kenn
Besvaret af kenn på emne Sv: Nye sæder?
Hej.

Du skal sikre dig at få en masse billeder og en beskrivelse af sæderne inden du køber dem. Jeg har en kunde der leder efter en kabine til en BMW E90 også. Han har set i øjnene at det er et projekt der kommer til at tage lidt tid.

Held og lykke med jagten. :)

Mere
5 år 6 måneder siden #5 af t33j4y
Kenn, tak for svar - ja, jeg har også måttet sande at det ikke er lige til at opdrive :-/

Men jeg klør på og tager dit råd med mig - masser af billeder så man ikke køber katten i sækken!

Mvh.

Thomas

Mere
5 år 3 måneder siden #6 af t33j4y
Lige en kort melding fra fronten - hold op, hvor er det bare ikke til at finde sæder... :-(

Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder

Nyhedsbrev

BMW Softwareopdatering