× Denne Menu er til dig der har en Bmw E60/61 og er på jagt efter noget lækkert udstyr til bilen.

CIC - Skal der være alm TCU for at montere combox?

Mere
4 år 5 måneder siden #1 af ZynnDK
Hej Alle,

Jeg havde oprindeligt skiftet min E60 ud med en E91 for at fragte min nu 8 mdr gamle datter rundt inkl det gear der nu følger med til sådan en størrelse. Jeg havde valgt en E91 med lidt udstyr i, men den viste sig for lille til vores behov og har nu fået en sort 520d Touring LCI op under neglene og det er dejligt at være tilbage ved roret på en 5'er, man er vel blevet magelig HaHa

Den er desværre ikke født med noget videre udstyr (total danskermodel med kopholdere, softclose på bagklap og eftermonteret Parrot Bluetooth og ikke så meget mere, ). Mit spørgsmål er nu, hvis man vil have eftermonteret CIC og Combox(som jeg kan forstå er nøglen til alt det sjove :-) ) skal man så have org Bluetooth (TCU?) monteret?

På forhånd tak for svar.

Mvh.
Søren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 5 måneder siden #2 af kenn
Hej Søren.

Stort Tillykke med din famille container. :P Nej med din fine 5er. Der behøver ikke at være monteret Bluetooth i bilen inden man montere CIC og en Combox. Dog skal man så montere et ledningsnet til telefonmodulet samtidigt.

Husk at få bilen opdateret med sidste nye software inden du påbegynder montering af noget som ikke er tiltænkt bilen. Det er nemlig ikke muligt efterfølgende.

Ellers kom forbi værkstedet til en kop kaffe så skal jeg forklare dig hvad der er smart.

En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW I3 Rex 2014 BMW i3 Bev 2015

Mere
4 år 5 måneder siden #3 af ZynnDK
Hej Kenn,

Mange tak :-) Hvad er risikoen da hvis man ikke har opdateret bilen? Jeg har overvejet at få eftermonteret org Bluetooth alligevel, savner det allerede fra min E91 :-). Kan du ikke sende mig en mail med en pris på Bluetooth montering i denne bil C016534.

Jeg skal se om jeg kan få det til at passe med en tur til Hvidovre :-)

Mere
4 år 5 måneder siden #4 af kenn
Hej.

Der hvor jeg synes at man kommer til at mangle noget ved at springe en software opdatering over. Det er at man ikke får de sidste performence opdateringer på bilens styrmoduler, Ofte giver det en bedre brændstof økonomi og et blødere og mere behageligt gearskift. Den mulighed misser man hvis ikke man får det gjort inden brugt udtyr monteres.

Jeg finder en pris til dig på et originalt BMW bluetooht modul. Så er du sikker på god lyd både hos dig og personen du taler med. :)

En fejl er først en fejl anden gang den begås
BMW I3 Rex 2014 BMW i3 Bev 2015
Bilag:

Mere
4 år 5 måneder siden #5 af ZynnDK

Tid til at oprette siden: 0.226 sekunder

Nyhedsbrev

BMW Softwareopdatering