× Beskeder og nyt fra Mobilteknik

Ny hjemmeside og forum.

Mere
5 år 2 måneder siden #1 af kenn
Ny hjemmeside og forum. blev oprettet af kenn
Ny hjemmeside og forum.

Jeg er i øjeblikket i dialog med et Dansk webbureau som har nogle Danske designere siddende. De bygger den nye side op efter de ønsker som man fortæller dem. Derfor kunne det være enormt gemytligt om i som er med herinde ville komme med nogle input hvad man bør have og ikke mindst kunne på det nye forum. Alle gode ideer tages til overvejelse og er det muligt kommer det med.

En af de muligheder jeg selv har med er en Brokksasse som giver medlemmer mulighed for at lave henvisninger til ting på nettet de har fundet. Det har ikke været muligt med den nuværende opsætning.

Der arbejdes også på en løsning hvor man udover at tilmelde sig også har en betalingsside som giver adgang til en masse rabatter og fordele. Den side er ikke tænkt som en forretningside men tænkt som et sted for alle os der gerne ville kunne høste erfaringer, gør det selv beskrivelser og hyggeligt samvær.

Skulle der sidde en der kender til udviklingen af en App. Som kan rumme det nye forum så kom endelig frem. Her skulle man gerne kunne skrive sit spørgsmål, og så få svar på en given gør det selv løsning.

Faktisk er der ret mange spændende ting man kan gøre med et forum så brug meget gerne 5 minutter på at komme med jeres input.

Ps.

Arbejde med dette selv for nogle år siden, men må erkende at det er jeg ganske enkelt ikke god nok til. Samtidigt er det noget der kræver en masse tid og kendskab til de forskellige muligheder. Det har jeg bare ikke selv. :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Kap

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
4 år 6 måneder siden #2 af henrikstaxa46
hej Kenn
jeg ved at Brian formanden for BMW klubben har lavet en ap måske du kunne få nogle idéer ved at snakke med ham.
vh. Henrik

Mere
4 år 6 måneder siden #3 af kenn
Besvaret af kenn på emne Sv: Ny hjemmeside og forum.
Hej Henrik

Tak for det indspark. Jeg er i fuld gang med at få en ny hjemmeside og en forum app også. :)

Mere
4 år 3 måneder siden #4 af kenn
Bare en lille opfølgning.

Har fået de første udkast til den nye hjemmeside og forum. Nu er det nye så valgt efter mange test og overvejelser. Så nu pågår der et kæmpe arbejde med at få overflyttet alle tidligere indlæg og råde. Det nye forum bliver så også såkaldt mobil venligt.

Så inden længe skulle vi gerne være klar med det nye forum. Indtil det sker bliver der ikke oprettet nye brugere, så ønsker du også at være med så smid mig en mail under kontakt. Så sender jeg en mail når vi er klar til nye brugere. Jer som har oprettet jer allerede, bliver aktiveret på det nye forum.

Jeg har selv en del indlæg der venter på at blive lagt ind..

Mere
4 år 2 måneder siden #5 af kenn
Besvaret af kenn på emne Ny hjemmeside og forum.
Så er den nye hjemmeside kommet i luften. Det er den du sidder og kikker på netop nu. Vi har arbejdet længe på den og skulle du opdage nogle smuttere eller fejl. Så beskriv dem gerne i denne tråd. Det er ganske enkelt umuligt at undgå små fejl, på sådan en omgang

Tak for hjælpen. :)
Bilag:

Mere
3 år 9 måneder siden - 3 år 9 måneder siden #6 af kenn
Sker der ikke snart noget.?

Da jeg fortalte at vi skulle have en ny hjemmeside havde jeg og det webfirma der skulle stå for dette, slet ikke regnet med at det var sådan en omgang. For at være sikker på at det fremadrettet kan opdateres og sikres imod at blive hacket er der en masse filer der skal låses og sikres imod dette.

Bilag Nytforumimensviventer.jpg ikke fundet

Sådan kommer den nye side til at se ud. Der er (kun) tilbage at få de gamle indlæg flyttet med over i det nye forum. Siden bliver såkaldt mobilvenlig og kan for fremtiden opdateres. Der er en del brugere der venter på at blive godkendt, i skal nok komme ind når det nye forum er oppe at køre.

Regner med nyt efter sommerferien, og tak til jer der ringer og skiver og håber det bliver til noget.

Det gør det som det ses på billedet. :)
Bilag:
Sidste redigering: 3 år 9 måneder siden ved kenn.

Tid til at oprette siden: 0.244 sekunder

Nyhedsbrev

BMW Softwareopdatering