× Vi har ofte nogle på værkstedet som får monteret eller af monteret noget udstyr som de gerne vil sælge og det bør da komme dem til gode som bruger dette forum. BEMÆRK: Mobilteknik A/S har INTET med disse salg at gøre og det er tilmeldte brugere der handler indbyrdes.. Alle annoncer skal godkendes da de ellers vil blive slettet. Misbrug medfører udelukkelse af Forum. Ulovlige produkter eller varer fører til Politi anmeldelse omgående.

Org. DVD kortsæt 2016 , Navigation i-Drive Profess

Mere
5 år 2 måneder siden - 5 år 2 måneder siden #1 af BenAnd
Sælges :

Vær på "forkant" allerede inden Års-skiftet :)

1 Sæt Originale BMW Navigations DVD'er ( sæt af 3 stk. ) 2016 for BMW E60-E70-E80-E90 med CCC ( i-Drive Navigation Professional , udstyrs kode : SA609 )

Har kun været brugt i demonstrations øjemed.

KUN det ene sæt , sælges efter "først til mølle" :)

Pris : 595.-kr

Henvendelse :

E-mail : abjaXprivat.dk ( X = @ )

Tlf. : 40464597

Bilag:
Sidste redigering: 5 år 2 måneder siden ved BenAnd.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
5 år 1 måned siden #2 af t33j4y
Hej Ben,

godt nytår til dig.

Jeg er lidt i tvivl om denne vil passe til min vogn. Jeg har Professional Nav, men det er den harddisk baserede. Udstyrskoden er dog SA609 (som du skriver) når jeg slår den op på VIN-nummeret. Men måske denne kode er den samme hvis det er CCC versionen i Professional?

Anyway, hvis den virker til min med CIC er jeg på :-)

Mvh.

Thomas

Mere
5 år 1 måned siden #3 af BenAnd
Hej Thomas

Det passer kun til SA609 med CCC ( DVD baseret ), ikke til SA609 med CIC ( harddisk baseret ) navigation , skiller ca. ved produktions år 09/2008 hvad angår E60/61.

Mvh
BenAnd

Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder

Nyhedsbrev

BMW Softwareopdatering