Bluetooth virker ikke/hakker

Mere
7 år 4 måneder siden #1 af allanchris
Hej jeg har købt en bmw 530xi i tyskland hvor den så er blevet opgraderet til det nye idrive system, det som også sidder i de nye modeller. Men har fundet ud af at mit bluetooth ikke virker rigtigt, det er ligesom rækkeviden ikke er lang nok fordi jeg skal helt om på bagsædet og holde telefonen om mod bagagerummet før den kan "fange" den men så hakker lyden når jeg spiller musik igennem telefonen til bilen og det er bare i det hele taget ikke særligt godt.

Håber der er nogen der kan hjælpe mig, og finde ud af hvad der er i vejen. Om det måske er hele bluetooth modulet der skal udskiftes eller noget andet, men håber der er nogen der kan hjælpe. :)

på forhånd tak :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
7 år 4 måneder siden #2 af kenn
Besvaret af kenn på emne Sv: Bluetooth virker ikke/hakker
Hej.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du holder til?. For man er nød til at prøve nogle forskellige muligheder for at finde det der giver denne fejl. Så er du i nærheden af værkstedet så kik forbi. Så kan vi teste om det er modulet eller antennen der er problemet. :)

Er du i Jylland skal vi have fat i Mr. B

Mere
7 år 4 måneder siden - 7 år 4 måneder siden #3 af allanchris
jeg bor på sjælland noget der hedder møn

hov det skal lige siges at det er en e61 årg. 2007
Sidste redigering: 7 år 4 måneder siden ved allanchris.

Mere
7 år 4 måneder siden #4 af allanchris

kenn skrev: Hej.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du holder til?. For man er nød til at prøve nogle forskellige muligheder for at finde det der giver denne fejl. Så er du i nærheden af værkstedet så kik forbi. Så kan vi teste om det er modulet eller antennen der er problemet. :)

Er du i Jylland skal vi have fat i Mr. B

jeg bor på sjælland noget der hedder møn

hov det skal lige siges at det er en e61 årg. 2007

Mere
7 år 4 måneder siden #5 af kenn
Besvaret af kenn på emne Sv: Bluetooth virker ikke/hakker
Hej.

Nu ved jeg ikke hvilke steder du normalt befinder dig på. :) Men at skrive Op på et forum efter at der er gået under 24 timer, efter at man har stillet et spørgsmål, er måske nok lige utålmodigt nok.

Men du må forbi værkstedet i Hvidovre, så må vi sætte en tester på og prøve de forskellige muligheder der kan være problemet..
Følgende bruger(e) sagde tak: Morten

Mere
7 år 4 måneder siden #6 af allanchris
Okay lyder godt.
Ja det var måske nok lige utålmodigt undskyld :)
Men hvad er jeres åbningstider i Hvidovre?

Tid til at oprette siden: 0.212 sekunder

Nyhedsbrev

BMW Softwareopdatering